poniedziałek, 30 lipca 2012

A co w mojej skrzynce ?

Witajcie Kobietki !

Ostatnio pisałam, że firma Wibo zgodziła się nawiązać ze mną współpracę : ) I wysłali mi kosmetyki do makijażu naturalnego ; )
Kosmetyki te są przeznaczone do bardziej "skromnego" makijażu nude .  
Nude to make up-no make up.W zasadzie make up ten jest ledwo widoczny.
Przeważnie jest w odcieniach beżu i brązu.


















Otrzymałam je dzisiaj , więc nie będzie narazie recenzji , popróbujemy , zobaczymy : )
Oto lista kosmetyków, które otrzymałam :


1.Wibo - eyebrow STYLIST

2.Róż z jedwabiem Wibo ; )
3.Tusz do rzęs Growing Lashes
4.WATER SHEEN with MAXI LIP wibo
5.EYE LINER Lovely 
6.Podkład rozświetlający do twarzy z formułą nawilżającą - Illuminating
7.Puder rozświetlający 
Your Fantasy
8.Lakier Express Growth ; P
9.Oraz Czterokolorowe cienie powiek z jedwabiem nr 3 Wibo

Dzięki za uwagę , następny post będzie bardzo szybko , patrząc na to że piszę mniej więcej 2 posty w ciągu dnia ; )

Zapaszam do czytania i do rozdań moich koleżanek . Zdjęcia i linki są na paskach bocznych ; * ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz