czwartek, 19 lipca 2012

BingoSpa - naturalne Błoto Polecam !


Dzisiaj opiszę wam Super produkt z Bingo i oczywiście polecam : )

100% naturalne błoto z Morza Martwego Redual +. Produkt ten naprawdę składa się tylko z błota . Wielokrotnie polecano mi tę maseczkę jako idealny sposób na walkę z trądzikiem. Dostałam tę maskę i bardzo się z niej cieszę.





Tak więc maska ta  kosztowala 20 zł za 150g. Nalezy ja wymieszać. W opakowaniu była mniej więcej połowa .

Nową rzecza dla mnie było to, ze pierwsza aplikacje przeprowadzamy na 2-3 minuty , kolejna na 4-6 minut w koncowej czesci terapi stosujac ja na 6-12 minut. Błoto polecane jest na kuracje 5-6 tygodniowa nakładając ja 2 razy w tygodniu. Piszą że pieczenie i zaczerwienienia to sprawa normalna. Za pierwszym razem faktycznie odczuwałam lekkie pieczenie.

  Zapach nie jest zbyt przyjemny , ale dobrze wiemy że większość dobrze działających produktów nie ma pięknego zapachu : ) .Tak więc wracając do tematu nałożyłam maskę na twarz , ponieważ jestem nastolatką i mam małe problemu z trądzikiem młodzieńczym. Myślę, że trzymałam ją jakies 4 minuty po czym zmyłam. Na pierwszy rzut oka widziałam rożnice w skórze zaraz po zmyciu maski. Rano obudziłam się i od razu zauważyłam efekty. Byłam zaskoczona i naprawde uwierzyłam w nią. Skoro w jedna noc poradziła sobie z wypryskami na twarzy myślę, ze dla osób ktore mają gorsze problemy z wypryskami będzie idealną.
Uważam że jak na 20 złotych to naprawdę się opłaca . : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz