czwartek, 26 lipca 2012

Garnier peeling brusher .

garnier-czysta-skora-active-peeling-brusher_0_b.jpg " Peeling Brusher Garnier Czysta Skóra Active to produkt oczyszczający nowej generacji, testowany na skórze podatnej na niedoskonałości, który zrewolucjonizuje Twoją rutynę pielęgnacyjną. "


Dziękuję bardzo Mojej najlepszej przyjaciółce Oli , która poleciła mi ten produkt ... Ogólnie jest to bardzo , bardzo dobry produkt jak dla mnie , ponieważ mam tłustą cerę . ten oto peeling z Garniera super odświeża skórę , usuwa wszystkie niedoskonałości na mojej twarzy . W dodatku jest praktyczny gdyż nie trzeba "Szorować" jej rękami , ale na samej górze opakowania jest bardzo delikatna nie drażniąca skóry szczoteczka , która o wiele ułatwia rozprowadzanie produktu , o czym wiele osób korzystających z takich peelingów doskonale wie . Moja skóra po "rannym czyszczeniu" jest doskonale nawodniona , nie jest tłusta , co dla mnie jest bardzo ważne , jest matowa , czyli się oczywiście nie świeci : )

Zalety :
- matuje skórę
- uczucie świeżości
- szczoteczka do rozprowadzania
- usuwa niedoskonałości
- jest praktyczny
- nie podrażnia skóry
- cena : )

Wady :
- jest dosyć ostry , przez co trzeba uważać na oczy ; P
- twarde opakowanie , często gdy zostaje resztka ciężko wycisnąć do końca .

Buteleczka ma 150 ml , w ROSSMANNIE kosztuje ok. 15-16 złotych , więc sądzę że warto.

Myślę , że niektórym przyda się ta recenzja . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz