wtorek, 10 lipca 2012

Ocena cieni : )

Piękne cienie na lato? Można spróbować limitowanej serii paletek cieni z My Secret :) Występują w dwóch wersjach, ale z tego co zauważyłam to ta wersja schodzi najszybciej:





Beżowy i złoty cień to typowe rozświetlacze. Są perłowe z błyszczącymi drobinkami. Średnio napigmentowane. Zielony cień jest matowy i jest bardzo mocno napigmentowany. Aż się zdziwiłam po użyciu testera, że mam aż tak zielony palec :P Muszę przyznać tym mnie zaskoczył :) Błękitny cień jest dobrze napigmentowany i jest błyszczący z drobinkami. Najgorszy jest granat, który jest kiepsko napigmentowany. Też jest perłowy z drobinkami. Podoba mi się zestawienie tych kolorów :) Można zrobić nim makijaż w ciepłej, zimnej i neutralnej tonacji :) W dodatku kolorki są śliczne :) Szkoda tylko, że te cienie bez bazy wytrzymują ledwo kilka godzin, po czym znikają z powieki :(
Podsumowując, nawet fajna paletka :) Szkoda tylko, że cienie są takie nietrwałe, a i śliczny granat jest kiepsko napigmentowany :(

Cena : 15,99

2 komentarze:

  1. Też je macałam w sklepie ale powstrzymałam się przed kupieniem :D Mam paletę 120 cieni i tam są identyczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne odcienie , ale sądzę że faktycznie warto dołozyć kilka groszy i zafundować sobie troszkę lepszą , większą paletę : )

      Usuń