niedziela, 8 lipca 2012

Pytania .

Hej  : )

Wczoraj na Fk. Pewna dziewczyna poprosiła mnie , bym na nowym blogu umieściła pytania i na nie odpowiedziała . Zgodziłam się więc Do roboty : D .

1 W jakich kolorach cieni najlepiej się czujesz?
Odp: Czerń , Brąz , Beż .
 
2 Jaki lakier ostatnio gości na Twoich paznokciach?
Odp: Wściekła Zieleń : )
 
3 Farbujesz włosy?Jeżeli tak to jakie jest Twój naturalny kolor  włosów?
Odp: Nie Farbuję .  :)  Jestem szatynką .
 
4 Do jakiego kraju najchętniej byś pojechała , odpocząć , zrelaksować się(zwiedzić)?;D
Odp: Hiszpania ♥
 
5 Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Odp: Chęć poznawania nowych doświadczeń : *
 
6 Czytasz magazyny modowe?
Odp: Pewnie , Uwielbiam je : )
 
7 Ulubiona piosenkarka?
Odp: Trudno powiedzieć , mnóstwo ich jest ale Bardzo lubię Comę i S.O.A.D .
 
8 Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Odp: Rysowniczką do książek ( ze względu na to że cała moja rodzinka jest obdarowana talentem do szkicowania )
 
9 Jak wyobrażasz sobie siebie za 10-15 lat?
Odp: Wow , ciężkie pytanie . : D
 
10 Jakiego kosmetyku nie używasz z lenistwa?
Odp: Balsamu do rąk .
 
11 najtańszy kosmetyk jaki kupiłaś?
Odp: Nie pamiętam dobrze , Ale wydaje mi się że błyszczyk ( 1 zł )


A więc to chyba tyle z zadawania pytań ( jak narazie ) . Jeżeli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć piszcie pytania , napewno odpowiem : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz