środa, 26 września 2012

Kochane !

Na początek przepraszam, że tyle nie wstawiałam nowych postów, ale miałam pewne kłopoty ze zdrowiem no i nie miałam za bardzo czasu ani możliwości, ale nadrobimy to ♥

Dzisiaj dosyć krótko .

Zatem chciałam was zachęcić do uczestniczeniu w konkursach, różnego rodzaju. Czasem bywa tak, że ludzie " marudzą ", że nigdy nic nie wygrali, a trudno jest coś wygrać jeżeli się nie uczestniczy, prawda ?

Wystarczy poszukać jakiś konkursów w internecie, zgłosić się a czasem może właśnie ciebie wylosują : )

Ja w ogóle niespodziewanie wczoraj dostałam trzy paczki : ) Otwieram 1 a w środku foremki do lodów, przy których pisze gratulacje za zajęcie II miejsca w konkursie sagi, a w dwóch następnych paczkach były kosmetyki, które dostałam, ponieważ firma Iwostin wytypowała mnie jako jedną z 20 testerek ich produktów : )

Także naprawdę, naprawdę warto !
Wystarczy dosłownie 10 minutek dziennie a można cieszyć się z tego że coś w końcu się wygrało : )

7 komentarzy:

  1. Tak właśnei jest, wystarczy trochę wiary i cierpliwości :) No i najważniejsze to zacząć działać a nie czekać na cud :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już wyzdrowiałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. warto próbować. od czasu do czasu udaje mi się coś wygrać :) a Tobie oczywiście gratuluję paczek-niespodzianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To miłe zaskoczenie miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie brac udzialy w konkursach :)
    gratuluje ci wygranych :):))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tak nie ma lepszego uczucia, niż to, kiedy dowiadujemy się o wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą w zupełności, konkursy to fajna sprawa i trzeba grać, żeby wygrać :)

    Gdzie zgłaszalaś się do tego testowania Iwostinu?

    OdpowiedzUsuń