sobota, 28 lipca 2012

Darmowe gadźety , próbeczki : )



Witam serdecznie z powrotem oraz dziękuję, że czytasz ♥

Tak jak u góry , chciałam wam przedstawić starą , choć sprawdzoną stronkę z wszelakimi gadżetami oraz próbeczkami kosmetyków : )

http://www.free.amciu.com/news.php

Więc to jest ta strona : )  Wystarczy że się zarejestrujecie i po lewej stronie znajdujecie takie skróty np. gadżety , próbki i takie tam ; )  Kiedy klikniecie w któryś skrót pokazują wam się różne strony  ,na których możecie dostać za darmo dany produkt i dalej raczej wiecie co robić  : *

Widzę , że mój blog staje się coraz popularniejszy ; ) Jest już 4 obserwatorów i 710 wejść na stronę !

Wiem że to nie dużo , ale mój blog jest całkiem nowy, więc cieszę się że ktoś do mnie dołączył i zachęcam do dodawania się do obserwatorów bloga ♥

Kocham was , do kolejnego , najbliższego postu : *

2 komentarze:

  1. fajny nick i nagłówek .
    jak dodasz post proszę poinformuj mnie ;-)
    http://livingdiary.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ale wystarczy że klikniesz na swój avatar i tam masz wszystkie nowe posty tych blogów , do których się dodałaś jako obserwatorka ; )

      Usuń