niedziela, 5 sierpnia 2012

Dove Silky Nourishment ; D

Witajcie Dziewuszki ; D

Nie wiem dlaczego , mam dziś bardzo dobry humor ; )
Widocznie wstałam dzisiaj prawą nóżką  :D


Dziś zrobię wam recenzję balsamu do ciała    : 3
           


Przepraszam, że nie ma zdjęcia mojego balsamu ale niestety mój braciszek dziś się nim bawił i zerwał naklejki , przez co jest tylko takie puste białe opakowanie ; C  Więc musicie mi uwierzyć na słowo że mam owy produkt w domu ; )

Balsam ten nazywa się :


            Jedwabiście odżywiający balsam do ciała Dove Silky Nourishment

Ogólnie to nie przepadam za kosmetykami z firmy Dove ale skusiłam się go przetestować.

Produkt ten troszkę mnie zaskoczył , ponieważ wiele balsamów z tej firmy nie zdołało mi nawilżyć nóg .
Założę się, że dużo kobiet ma tak jak ja z nimi problem ; D

PLUSY Balsamu ; )

Tak więc całkiem ładnie pachnie ( przypomina kremiki dla niemowląt ),
Ma w sobie takie mikro drobinki , przez co daje naszemu ciału efekt blasku ; )
dobrze się rozprowadza ,
Nie jest tłusty ,
Bardzo szybko się wchłania ,
Długo utrzymuje się efekt nawilżenia i świeżości ♥,
Cena ; P


MINUSY ; C

Tak naprawdę widzę tylko jeden minus produktu, a jest nim jego konsystencja.
Po prostu kiedy się otworzy i obróci opakowanie do góry nogami, balam powoli będzie się wylewać , gdyby był gęściejszy nie miałabym nic do zarzucenia ; ) Ale przecież to i tak się smaruje na skórze więc konsystencja nie przeszkadza za bardzo , czasem tylko trochę więcej się naleje  ; D



Balsam kosztuje 11 złotych , więc myślę że naprawdę warto ; *

Dziękuję za przeczytanie tej recenzji  :)

Do jutra Kochane ! ♥


                                         

3 komentarze:

  1. Tez mam ten produkt i jestem z niego zadowolona. :) Bardzo ładnie wygląda po nim ciało, dzięki tym drobinkom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się skończy masło kakaowe z ziaji to sobie kupie ! ;D

    OdpowiedzUsuń