niedziela, 5 sierpnia 2012

Licznik : )

Hejka : ) 

Wiem , że posty miały być 1 raz dziennie , ale chciałam was powiadomić ,
że zmieniam licznik odwiedzin bloga z dziennego , na całkowitą ilość odsłon strony : )

Postanowiłam to zmienić , ponieważ dosyć dużo już uzbierało się tych wejść,
przez reklamę swojego bloga na blogach innych dziewczyn , dodanie jednej płatnej reklamy na google Tak czy inaczej od teraz licznik jest od początku założenia bloga , cieszę się że przez miesiąc uzbierało się tylu ciekawskich : )

Oczywiście wszystkie reklamy od dzisiaj zostały usunięte , teraz jestem zdana na swoje wpisy : )
Jeżeli chcecie się o coś zapytać , śmiało piszcie w komentarzach : *

2 komentarze:

  1. odwiedzilo cie 83 tys osob ? ;O :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zaskoczona , to chyba wszystko za sprawą tej reklamy google , a zapłaciłam za 3 dni 4 zł >,< ^^

      Normalnie miałam licznik dzienny , ale dzisiaj posprawdzałam ile jest wejść ... i trochę się ich uzbierało ; D

      Jestem tym strasznie zaskoczona naprawde , ale juz dzis usunelam wszystkie swoje reklamy , bo przeciez nie tylko na tym polega prowadzenie bloga ^^ Więc od dziś będzie sporo sporo mniej wejść ... ; )

      Usuń